loading...
علویان هرات
صلوات بر محمد وال محمد دل را جلا می دهد


ali بازدید : 75 نظرات (0)



به گزارش «شیعه نیوز» ، در تعرضی فجیع، یک مستبصر پاکستانی ربوده و بشدت شکنجه شد و جنایتکاران وهابی بدن وی را میخکوبی کردند!
«مولانا ذوالفقار» روحانی اهل سنت که چند ماه قبل به مذهب تشیع مشرف شده بود ۸ روز پیش از "اتوبان راولپندی" ربوده شده بود، نیمه های شب گذشته در کنار رود "ندی پور" واقع در "گجرانواله" پیدا شد؛ در حالی که بر تمام نقاط بدن وی میخ کوفته شده بود.
پپکر شکنجه شده این روحانی به بیمارستان منقل شد و وی پس از به هوش آمدن فاش کرد که به وسیله تروریست‏های تکفیری ربوده و به دست آنان ـ به سرپرستی یک مولانا وهابی ـ شکنجه شده است.

 

مولوی وهابی هم اکنون دستگیر شده و تحت بازجویی قرار دارد.



حمله به 4 شیعه پاراچناری

همچنین بعدازظهر دیروز 17 اردیبهشت ماه به وسیله نقلیه ای که از شهر شیعه‏نشین "پاراچنار" به "پیشاور" می‏رفت در نزدیکی منطقه "صده" در محله "سخی احمد شاه" مورد حمله واقع شد که طی آن ۴ تن زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند. در این تهاجم 3 زن و تعدادی کودک نیز مورد حمله قرار گرفتند.
شیعیان پاکستان معتقدند، دولت پاکستان در تقویت و گسترش امنیت جاده‎ها و مناطق شیعیه نشین ناتوان است و تا کنون اقداماتی بازدارنده برای مقابله با گروههای تروریستی انجام نداده است.

شهادت یک شیعه در کویته

ساعتی بعد در "مستونگ" کویته، مغازه مکانیکی یک شیعه واقع بر خیابان "سبی" مورد حمله قرار گرفت و «آقای محمد علی مالک» صاحب این محل به شهادت رسید.شایان ذکر است که با گذشت تنها 7 روز از ماه جدید میلادی، 10 شهروند شیعه در پاکستان به شهادت رسیده و بیش از ۵ نفر نیز از حملات تروریستی جان به در برده ولی زخمی شده‏اند.

ali بازدید : 386 نظرات (0)
رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان، ترس از اسلام و شیعه هراسی را مهمترین توطئه دشمنان در کشور افغانستان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محقق بعد از ظهر سه شنبه در همایش "دین، فرهنگ و رسالت علمای افغانستان" که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ص) قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امروز فصلی نوینی در افغانستان آغاز شده و فضای باز رسانه‌ای و سیاسی پیش آمده و حدود 10 تلویزیون متعهد داریم که وظیفه مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج اسلام را دارند.

وی افزود: جو اسلام هراسی و شیعه هراسی و مجاهده و هزاره هراسی از توطئه های دشمنان در افغانستان است و آن را ترویج می کنند و آنچنان بسیج شده اند که مردم را از روآوردن به اسلام بترسانند و بگویند اگر به اسلام روآورید همان وضعیت طالبان ایجاد خواهد شد.

محقق عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر اساس همه فرایض اسلامی است اما دشمنان می خواهند آن را نماد بدبختی ما جلوه دهند، علمای اسلامی باید طوری این موضوع را تبیین کنند که امر به معروف و نهی از منکر برای ما افتخار شود.

اسلام با زیبایی معرفی شود

رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان گفت: علما باید اسلام را با چهره ای زیبا و قشنگ به مردم معرفی کنند.

وی با اشاره به سیاست شیعه هراسی در افغانستان بیان کرد: میلیاردها دلار در افغانستان برای ترویج ابتذال و جنگ خرج کرده‌اند اما ایران را متهم به دخالت در این کشور می‌کنند در حالیکه ایران جز ارسال کتاب و ... کار دیگری نکرده و نمی‌کند و ای کاش همه دخالتها از این نوع بود و افغانستان مهد کتاب و علم می‌شد.

محقق عنوان کرد: هر چه مایه افتخار برای ماست می‌خواهند مایه ننگ ما جلوه دهند در حالیکه مجاهدان شیعه و سنی افغانی مقابل رژیم شوروی ایستادند تا آنان را بیرون کردند.

وی افزود: علیه ما برنامه ریزی و حزب سازی شد و امروز بیش از 100حزب درست کرده اند تا جای احزاب جهادی را بگیرند اما ریشه احزاب جهادی محکمتر از گذشته شده است.

 
ali بازدید : 62 نظرات (0)

 


آیت‌الله جوادی آملی، در سخنانی به آثار مثبت و منفی موجود در عرصه مهدویت اشاره کرد و توجه همگان به ویژه جوانان را نسبت به آن ضروری دانستند. ایشان افزودند: بر اساس روایتی از پیامبر اسلام‌(صلی الله علیه و آله) که در کتب شیعی و سنی وجود دارد، «هرکس که بمیرد و نسبت به امام زمان خود معرفت نیابد، به مرگ جاهلیت مرده است»؛ این نشان می‌دهد که حیات او نیز حیات جاهلیت بوده است.

.....

ali بازدید : 75 نظرات (0)

کتاب با خالق هستی(دخوشحالی پر لور گامونه) درحوزه  خودشناسي و خداشناسينوشته آقاى «جى پى واسوانى» از کشور هندوستان در تیراژ 1000 نسخه و 118 صفحه توسط دکتر ذبیح الله اقبال ترجمه  و به زینت چاپ آراسته و در اختیار مشتاقان  قرارگرفت.

 

مترجم کتاب فوق در خصوص انگیزه ترجمه این کتاب به زبان پشتو  آورده است: موضوعات اين کتب راجع به خودشناسي و خداشناسي است و موضوعات از نگاه روان شناسي مورد بررسي قرار گرفته است و هدف از ترجمه اين کتب اين است که براى جوانان از نگاه روان شناسي ثابت شود که واقعا اسلام دين فطرت است زيرا آقاى«جى پى واسوانى»نویسنده کتاب مسلمان نيست، اما تمام حرفهاى وى حرفهایى است که با تعليمات اسلامي سازگارند و اين خود نشانه اى از  برحق بودن و آسماني بودن تعليمات دين اسلام است. در اين کتب راجع به مصايب و مشکلات و فلسفه آن صحبت شده است و همچنان  زندگي پس از مرگ و مراحل مختلف زندگى پس از مرگ را با  ادبيات خوب بيان کرده است. و در اين کتاب تمام تعليمات اسلام از زبان  يک غير مسلمان بيان شده است و  مي گويد که مشکلات و ناگواريهاى زندگى ناشي از عملکرد خود ما است و خدا خيلى مهربانتر از آنست که بنده خود را در سختي ها گرفتار کند و همچنان خيلي از سختيها را بعنوان رحمت الهي براى رشد و تکامل انسان به اثبات رسانده است و همچنان  زندگى پس از مرگ بعنوان«زندگى پس از زندگى» تعبير شده است.

 

/uploads/d lor gamona 002_94139.jpg

ali بازدید : 64 نظرات (0)

چاپ كتابي با عنوان« بررسي خشونت در قرآن و عهدين» در افغانستان

 


کتابي تحت عنوان بررسي خشونت در قرآن و عهدين به قلم دكتر عبدالحميد محمدي در تيراژ 1000 نسخه و192صفحه توسط انتشارات بين المللي الهدي در افغانستان به زينت طبع آراسته و در اختيار علاقمندان قرارگرفت.

مؤلف کتاب با بهره گيري از آيات قرآن كريم و مقايسه آن با كتب ديگر اديان بُعد صلح طلبي و مسالمت آميز بودن مكتب اسلام را مورد بررسي و تحليل قرار داده و تهمت هايي را كه دشمنان اسلام به قرآن و اسلام زده اند را مردود و مطرود دانسته است.

همچنين مؤلف كتاب با توجه به آيات مختلف قرآن كريم پيرامون نهي كردن مسلمانان از ارتكاب قتل و كشتار بيگناهان آنرا نشانه رحمت و بركت دين مقدس اسلام دانسته و منطق اسلام و مسلمين را در صلح خواهي، مدارا و گفتگو دانسته و قرآن را منشور صلح خواهي جهاني عنوان نموده است.

 

/uploads/book 02_94640.jpg

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
سلام . در این وب ساده تحقیقی سعی میکنم انچه مربوط به دفاع از راه حق و صراط مستقیم است ارائه دهم . هیچ خصومت و کینه عامیانه با برادران اهل سنت ندارم و سعی میکنم از راه منطق و دلیل مخاطبان محترم را از خدمات علمی این وب بهرمند کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آمريكائي ها در افغانستان چه چيزي را دنبال ميكنند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 9,134
  • کدهای اختصاصی
    ------------------ ----------------
    --------------- = --