loading...
علویان هرات
صلوات بر محمد وال محمد دل را جلا می دهد


ali بازدید : 69 نظرات (2)

 

از چندی قبل شایعاتی مبنی بر فعالیت گروه های مخالف ایران در هرات بر ر زبانها افتاده بود و برخی از کشورهای خارجی تلاش دارند تا در این راستا میان دوملت افغانستان و ایران اختلاف انداخته برخی از شهر های افغانستان از جمله هرات را به مرکز فعالیت های مخالفین ایران تبدیل نمایند.

گفته شده است تعدادی از مخالفین ایران که از اردوگاه اشرف در عراق اخراج شدند به افغانستان منتقل شده اند تا فعالیت های تخریبی علیه ایران را در کشور ما ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ما از شهر هرات ، در همین راستا از صبح امروز پنجشنبه پوسترهای متعددی در سطح شهر هرات پخش گردیده که از تشدید فعالیت های مخالفین دولت ایران حکایت دارد.

اینچنین رفتارهایی می تواند هرات به مرکز درگیری های ایرانی اعم از موافقین و مخالفین تبدیل کند که ضرر آن متوجه مردم مظلوم و زجر دیده هرات خواهد بود.
امید می رود که ارگان های امنیتی هرات بخصوص امنیت ملی اقدامات جدی بعمل آورند.

شبكه اطلاع رساني افغانستان

ali بازدید : 49 نظرات (0)

هرچه هم که فکر کنی چطور می شودکه سربازان آمریکایی چرا انقدر سنگ دل و بی رحم اند که به اطفال و زنان و مردم عادی هم رحم نمی کنند به جوابهای زیادی بر میخوری که از جمله این جوابها خوی درندگی انها است به خاطر ......

خون مار میخورند..

ali بازدید : 47 نظرات (0)

 

با توجه به این آمار، در سال 2010 جمعیت مسلمانان ایالات متحده به 2/6 میلیون نفر رسیده، این در حالی است که در سال 2000 این آمار فقط 1 میلیون نفر بوده است.

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، جامعه شناسان اتحادیه آماری ادیان آمریکا گزارشی در مورد تغییر ترکیب مذهبی جمعیت ایالات متحده آمریکا در دوره سال 2000 تا 2010 منتشر کردند.
با توجه به این آمار، در سال 2010 جمعیت مسلمانان ایالات متحده به 2/6 میلیون نفر رسیده، این در حالی است که در سال 2000 این آمار فقط 1 میلیون نفر بوده است.
"دیل جونز" که گزارش خود را در کنفرانس شیکاگو ارائه داد اظهار داشت: «مهاجرت و گرایش به دین اسلام از سایر ادیان بیشتر بوده و همین امر منجر به رشد جمعیت مسلمانان در ایالات متحده آمریکا شده است.»
لازم به ذکر است که تعداد پیروان کلیسای کاتولیک روم در طول ده سال، 5 درصد برابر 9/58 میلیون نفر کاهش یافته است.
جونز در این مورد می گوید: «کاتولیک ها بزرگترین گروهی مذهبی است که تعداد کاهش پیروانش ثبت شده است.»
این مطالعه نشان داده است که تعداد پیروان مذهب پروتستان نیز کاهش یافته است./Reuters

 

 

ali بازدید : 136 نظرات (1)
گیزمودو در این زمینه گزارش داد: «هنگامی که 'مارتین مکوای' مشغول ارائه سخنرانی خود در جمع 26 خانواده و یک کودک 8 ساله بود، فاجعه‌ای که نباید اتفاق می افتاد، رخ داد.»


 به گزارش سرویس دینی جام نیوز، روزنامه دیلی میل 5 آوریل (17فروردین ماه) در خبری نوشت: « در حالی که مردم خود را برای شنیدن کلام الهی از زبان کشیش آمریکایی آماده می‌کردند، ناگهان با پخش اشتباهی فیلمی با محتوای همجنس بازی مواجه شدند.»گیزمودو در این زمینه گزارش داد: « هنگامی که "مارتین مکوای" مشغول ارائه سخنرانی خود در جمع 26 خانواده و یک کودک 8 ساله بود، فاجعه‌ای که نباید اتفاق می افتاد، رخ داد.»
براساس این گزارش، هنگامی که او فلش مموری خود را برای ارائه فایل‌های پاورپوینت در پیش روی والدین به کامپیوتر متصل کرد، بجای کلام خداوند، یک فایل پورنوی همجنس‌بازان به نمایش در آمد.
برخی از خانواده‌ها که برای شنیدن سخنان مکوای آمده بودند، بسیار عصبانی و سایرین نیز همچون خودِ مکوای شوکه شدند. شاهدان ماجرا می‌گویند به محض رخ دادن این اتفاق، مکوای فلش مموری را از دستگاه خارج و بدون هیچ کلامی سالن را ترک کرد. مکوای در توجیه این رسوایی به مطبوعات گفت: « نمی‌دانم این اتفاق چگونه رخ داد اما می‌دانم چه اتفاقی افتاد. اینگونه داستان‌ها امروزه زیاد اتفاق می‌افتد»! گیزمودو با اشاره به احتمال وجود نرم افزارهای اجرای خودکار در کامپیوتر این کشیش ادامه داد: « مکوای به خیال خود با این سخنان، تمام آنچه اتفاق افتاده بود را توجیه کرده است.» پس از این رخداد، فلش مموری حاوی این اطلاعات مورد بازرسی پلیس قرار گرفت. پلیس خطاب به کلیسای اسقف اعظم اعلام کرد که بر موارد موجود در این فلش مموری که مربوط به پورنوی همجنس‌بازان می‌باشد، هیچ‌گونه جرمی مترتب نیست و چیزی جز یک پورنوی همجنس‌بازانه ساده نیست حتی اگر صاحب این فلش مموری، یک کشیش باشد.
به گزارش اولستر هرالد «شب گذشته در کلیسای اسقف اعظم یک جلسه اضطراری تشکیل شد» و این می‌تواند نشان از اهمیت موضوع علنی کردن تمایلات کشیش‌های همجنس‌باز باشد.

ali بازدید : 63 نظرات (2)

به دنبال بحث ممنوعیت حجاب در ایتالیا، مجلس این کشور قانون منع حجاب را به رأی گذاشت که جولیانو آماتو، وزیر کشور ایتالیا با آن مخالفت کرد.






"جولیانو آماتو" وزیر کشور ایتالیا با آوردن استدلالی جالب، به دفاع از حجاب پرداخت و با منع آن به شدت مخالفت ورزید.
وزیر کشور ایتالیا طی اظهاراتی به مخالفان حجاب در کشورش، در این باره گفت: «وقتی همه ما می دانیم که حضرت مریم(س)، مادر حضرت عیسی مسیح(ع) حجاب بر سر می کرد، چگونه انتظار دارید من زنان را از سر کردن حجاب منع کنم؟!»
گفتنی است جولیانو آماتو پس از آوردن این استدلال، با امضای قانونی که به موجب آن استفاده از حجاب در ایتالیا ممنوع خواهد شد، مخالفت ورزید.
درباره ما
Profile Pic
سلام . در این وب ساده تحقیقی سعی میکنم انچه مربوط به دفاع از راه حق و صراط مستقیم است ارائه دهم . هیچ خصومت و کینه عامیانه با برادران اهل سنت ندارم و سعی میکنم از راه منطق و دلیل مخاطبان محترم را از خدمات علمی این وب بهرمند کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آمريكائي ها در افغانستان چه چيزي را دنبال ميكنند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 9,123
  • کدهای اختصاصی
    ------------------ ----------------
    --------------- = --